Un prost

Poveste primita pe mail de la o cititoare:

“Eram in blugi si tricou – nu aveam decat poseta pe umar cand a inceput o ploaie torentiala de vara. Pana sub primul adapost am reusit sa ma ud suficient de tare incat tricoul sa se lipeasca de mine. Si cum stateam eu uda, vine la mine un tip – in costum, cu ochelari si umbrela, genu ala de tip care pare serios. Avea ochii verzi si un zambet interesant, insa eram luata. Nu obisnuiesc sa flirtez cand sunt intr-o relatie.

– Buna, nu vrei sa te conduc … uite esti uda toata …

– Nu, multumesc … dar astept sa treaca.

– Pai mai dureaza, hai ca te duc pana in statie – tot am umbrela …

– Nu … chiar nu …

– Haide … vrei sa mai stai jumatate de ora aici … pana trece?

– Hmmm …. ok … daca insisti.

Si mergem noi ce mergem pana cand tipul zice ca ar trebui sa bem o cafea … in mod normal nu as fi acceptat insa cum pantofii deja plescaiau in apa … am zis ca ceva cald ar fi bun. Si intram intr-o cafenea.

– Cum spuneai ca te cheama?

– Miruna … dar pe tine?

– Marian … incantat de cunostinta …

– Ce tare M&M :)) …

Vine ospatarul : Cu ce va pot servi?

– O ciocolata calda – zic eu – si ma uit la Marian.

– O bere bruna … multumesc.

– Si asa agati tu fete? Astepti ploaia?

– Nu, dar nu-mi place sa vad o domnisoara in suferinta.

– Am inteles … nici prietenului meu nu i-ar placea sa ma vada in halul asta.

<PAUZA LUNGA, tipul a inghetzat, parca eram in alta lume … ii vad mirarea pe chip si in doua secunde sare ca ars de pe scaun si fuge spre usa sa iasa … evident uitand umbrela pe scaunul de langa el>  … dupa care se intoarce si-mi spune:

– Daca stiam ca ai prieten te lasam acolo sa te umezesti pana la os.

– Dar tu m-ai invitat si chiar ai insistat …

– Dar asa ceva nu se face!

– Ce sa nu se faca … sa fii uda si sa ai prieten?

– …

Cer nota de plata si platesc partea mea de consumatie, plateste si el partea lui, apoi dau sa ies afara si vad soarele cum straluceste. Ma indrept spre statie si ma gandesc … ce a fost in capul lui in tot acest timp.

One thought on “Un prost

Leave a Reply

