To be or not to be … a veg

Vegetarienii – oameni certati cu animalele in asa hal incat nu vor sa le mai manance, care arunca in noi cu oua ca le omoram vacile, ca mancam puii si pestii.

Ok, am inteles politica voastra, va respect decizia -da’ respectati-o si voi pe a mea. Eu nu fac mijto de salatele voaste, de ciuperci sau algele pe care le mancati. De ce trebuie s-o bagi pe aia cu “animale moarte”,”hoituri” si “cadavre”.

Bre … cand erai mic, maica-ta nu-ti dadea pui cu ciulama? Si nu era bun?

Nu … mancai cadavre.

Bah … eu zic sa mentii un echilibru in orice, inclusiv in alimentatie, nu consider ca trebuie sa ai o alimentatie exclusiv vegetariana sau “carnivora” – ci o combinatie reusita intre cele doua. Iar daca vrei sa traiesti sanatos – du-te frate la tzara si stai acolo, ia lapte direct din tzatza vacii, oua direct de sub gaina, aer proaspat … ce cauti aici?

Dar nu ma face vinovat ca mananc miel de paste, porc de craciun sau pui in fiecare zi doar ca esti invidios pe mine – undeva in latura aia a ta extremista stiu ca-ti aduci aminte de soricul care-l mancai atunci cand erai drac atunci cand taia bunica-tu porcu la tzara, de o racitura zdravana, de un rasol de pui, o salata de beuf, o pastrama la gratar, si  … vrei sa-ti mai pun sare pe rana????

Sa lamurim din start – eu nu vreau sa traiesc un an in + , nu vreau sa slabesc, nu vreau sa-mi masor colesterolul sa dea bine pe foaie si pana la 18 ani copilul meu o sa manance orice – sa creasca sanatos si normal. Apoi faca ce vrea el …

De ce vrei sa ma salvezi? Eu ma bag peste tigarile tale? Iarba ta?

Lasa-ma si vezi-ti de salata ta Cezar, eu imi vad de burger-ul meu si fiecare cu treaba lui …

One thought on “To be or not to be … a veg

Leave a Reply

