Cand imbatranesti

Cand eram drac nu credeam c-o sa jung un babalac, nu ma vedeam serios sau plicticos.

Dar cu toate astea imbatranim – nu ne maturizam – si constatam ca lucrurile care ne placeau odata acuma nu mai merg. Imi placea Sprite – acum beau Mountain Dew, imi placea placinta de visine de la mec, am mancat una saptamana trecuta si nu mi-a placut deloc.

Mac-ul e bun, mai bun e Burger King si KFC le da clasa la amandoua si in final mananci la Spring Time ca nu ai bani de celalalte :))

Intrebare culinara:

Daca la salata beuf pui cartofi prajiti … iese shaorma?

Coca Cola, eram dependent – daca-mi luam o sticla de 2 litri o tineam langa mine si nici nu stiam cand se termina.Am baut ieri o cola la jumate – pe langa faptul ca nu era foarte rece mi s-a parut exagerat de dulce.

6 luni cat am stat in Grecia – Pepsi 1,5 Litri era 1,45 Euro – Pepsi Twist / Max – era 1,5 litri – 0,99 Euro – faza e ca nimeni nu cumpara Twist sau Max.

Muzica Hip Hop – imi placea in liceu – acuma mi se pare “lame” – mai putin Cyrpess Hill si Parazitii.

Ce se inpampla cu mine, devi si eu vre-un ciudat verde, ma uit in continut dupa E-uri, calculez grasimile, caloriile?

Bag picioarele … ma duc sa iau nijte cotlete sa pun de un gratar.

Leave a Reply

