Don Juan

Numele meu nu conteaza, iar cine sunt e irelevant. In noaptea asta esti a mea si numai a mea, nu ma intereseaza parerea ta, ideile tale, principii sau alte prostii.

Te stiu bine, te-am studiat din umbra, am vazut cum iti folosesti farmecele in cel mai meschin mod cu putinta si asta are mare efect, dar cu mine nu … eu sunt diferit, special si direct. Cand aberezi eu ti-o tai din start, degeaba afisezi decolteul ala si respiri greu, eu am avut multe iubiri la viata mea … am o enciclopedie de clipiri, atingeri si gesturi in minte – stiu cand minti inainte s-o faci.

Vezi tu … uneori vorbele nu au efect iar puterea ta de a influenta barbatii e jalnica in fata mea. Cand ma uit in ochii tai citesc toate gandurile tale si uneori nu te gandesti la nimic, vad cum esti pierduta si nu stii ce sa faci, ce sa spui … iti sterg orice umbra de comunicare prin atitudinea mea rece si ucigatoare, iar tie-ti place. Stiu asta … de aia si avem aceasta lupta a privirilor in care tu esti un biet cavaler iar eu sunt zmeul cu 7 capete, gata sa te halesc drept mic dejun.

Aceste cuvinte se aseaza pe scrisoare ca niste cuburi de gheata intr-un pahar cu tarie, sunt cireasa de pe tortul pe care o sa-l imprastii pe intregul si suavul tau corp iar apoi o sa-l mananc tot.

Stiu ca-ti place ce citesti – date-n spanac, deja raman fara idei – dar sa stii ca nu ma las, te voi iubi in noaptea asta printeso cum n-o face sotul tau.

Ce dobitoc, uite ce frumusete are in preajma lui … si el ce face? Mangaie calul ala blestemat, calul ala e atat de incapatanat …  l-a trantit de atatea ori pe jos la turniruri si cu toate astea-l venereaza. Un prost … cal prost, stapan deasemenea. Cum de te-ai indragostit de el … un sters si un palid, un nimeni. Are domeniul, are cal … si clasa, dar in rest e palid, sters, slab.

Dar ajunge … trimit acest bilet printr-un porumbel calator iar cand va bate cu ciocul lui micut in fereastra ai sa-i deschizi … apoi ai sa-ti pui doar pijamaua aia din matase si ai sa iesi pe balcon, dupa care vei inchide ochii …

Zis si facut … iese pe balcon, inchide ochii si … un sarut pasional pe buzele rosii ca trandafirul:

– Nuuuu …. cine esti?

– Sunt stapanul viselor tale, unicul barbat din mintea ta in aceste momente.

– Vai, dar … eu … sotul meu e jos … poate veni oricand.

– Draga mea, pericolul e prietenul meu, acum sa mergem in pat sa-ti arat adevarata arta a amorului.

– Oooo … ce dulce ispita-mi strecori in ganduri …

– Tu dulce savoare a vietii, fruct interzis – gustos si rumen, acum ca esti in bratele mele timpul sta in loc si sangele-mi arde-n vene.

– Tinere, daca nu ma ai in seara asta, simt ca viata a trecut degeaba pentru mine, simt cum dragostea ma atinge in aceste clipe minunate, vreau sa simt ca traiesc.

– Acum sa terminam cu aceasta asteptare inutila si sa dam drumul pasiunii.

– Ooo, cantare a ingerilor, multumesc pentru aceasta clipa de fericire …

>> Hai mah, va iubiti odata ca inchide la consignatie + ca nu mai citeste nimeni blogu’ asta – ce povesti lungi scriu si eu … <<<<

Leave a Reply

