PC or not PC

Cand eram drac vroiam un PC, eram super disperat dupa ele, intr-a 6 – a ma duceam la netcafe mai des ca la scoala …

Primul meu PC a fost un desktop de la IBM – SH, un Pentium II in 266 MHZ, cu 64 MB ram si HDD 20 GB.

Apoi mi-am luat un Celeron in 600 Mhz, care surprinzator mergea chiar mai prost ca ala dinainte. Prima mea placa video a fost un G-Force 2 MX 400 cu 32 de ram.

Cand am strans bani mai multi, mi-am luat un Duron 1300 Mhz, 256 ram si G-Force 5200 de la asus. In combinatia asta am jucat GTA3, cu detaliile la minim, evident.

O perioada nu am mai avut pc, mi-am luat un laptop Acer 5520G – scula smechera, avea placa video dedicata si ma jucam la greu pe el.

Mi-am luat anul trecut un Fujitsu Simens – P4 2800 Mhz, 512 Ram, Hdd 80 GB, monitor Benq 20″, sistem 5.1, etc.

L-am vandut, anul asta am un comp din resturile stranse pe parcursul a 10 ani. Si surprinzator, merge adorabil.

Am un netbook pentru munca, un desktop pt acasa si inca un laptop la tovarasa. Deci dupa 10 ani – cand nu mi-am mai dorit calculatoare, am 3 bucati.

Ideea e ca am ajuns atat de dependent de internet ca a detine un calculator e lucru firesc in zilele astea. Chiar vorbeam cu o cunostinta si-mi spunea ca a dat 40 milioane pe PC-ul fiului acum 2 ani.

Azi cu banii aia iti iei fie o dacie fie un costum mai serios …  sau un telefon care face orice facea si primul meu PC, poate chiar mai multe 😉

2 thoughts on “PC or not PC

Leave a Reply

