Dialog pe bune

Intr-un club, el o vede pe ea si se decide sa intre in vorba insa stim bine ca nu poate sa-i zica:

“- Fa Maricico, esti buna si vreau sa te hatzan pana la 5 dimineata ca apoi tre’ sa-ti dau jet ca ma duc sa iau nevasta de la aeroport.”

Discutia nu poate fi abordata asa, sansele ca ea sa pice din prima sunt mai mici ca un razboi cu o rasa extraterestra, asa ca sa vedem cum e un dialog intre un el si o ea in club si traducerea in “pe bune”.

el: Buna pisi, te-am admirat toata noaptea insa sunt prea timid sa pot sa-ti spun asta.

(EL: Sal bre, te-am vazut cum te frecai de coltul barului si am zis ca poate merge sa o faci de mine.)

ea: Salut, scuza-ma dar sunt un pic ametita si nu ma simt prea bine … ce ziceai?

(EA: Bah retard, nu vezi ca-s in privirile lu’ Mario – asta are Porsche 911 si vre-o 300.000 euro in banca, marsh ma d’aici ….)

el: Pai vre-i sa-ti iau o bautura sa te simti mai bine, uite … comanzi ce vrei tu, fac orice sa te simti mai bine.

(EL: Hai faaaaa, ce te lasi asa greu, uite … i-ti iau sh-o cola, ce te isterizezi asa …. )

ea: Hmmm … bine, daca insisti … poate ma faci sa ma simt mai bine 😉

(EA: Hai ca fraieru ala deja o pipaie pe Deedee si curva aia a pus deja mana pe el, poate maine am noroc, dar daca fraieru asta tot e in zona, hai sa vedem cat de bazat e … )

el: Esti atat de frumoasa ca faci software-ul meu sa devina hardware ( observati cum mi-a cacat mintea la fraza asta – GENIAL)

(EL: Mama ce m-ai trezit din morti cu silicoanele alea, pfai ce ti-as face … ai sa ma tii minte toata viata)

ea: Ce e aia haduer ? Hmmmm … vreau sa-mi spui mai multe despre tine …

(EA:Ce retard, ce glume de autobaza, stai c-o fac pe prostutza ca sa-l manipulez mai bine – zi-mi cat de bazat esti sa stiu ce-ti dau in noaptea asta …)

el: Pai sunt procuror , … si in rest mai nimic – freaca o cheie de BMW cu dejetele – si eu singurel prin club.

(EL: Uite ce te-am prostit … mama ce culeanu am dat-o … deja ma iubesc eu pe mine …. uite ce masina de jmen am … faaaa, te halesc cu tot cu fulgi, …. stai sa-i zic ceva trist …. aaa da – i-0 bag p’aia cu “singurel” – mama ce minte perversa am)

ea : Vai … domnule procuror, deja sunt interesata in dumneavoastra … si il atinge usor pe picior.

(EA: Hai baaaa mai repede, nu vezi ca e deja 3 dimineata???? Cand ne FU**M si noi ca la 6 tre sa fiu in pat la sota-meu ca vine de la Bacau cu Tir-ul si daca-si da seama ca o ard aiurea, ma sparge cocalaru ala …)

el: Atunci hai pana la mine acasa sa te relaxezi un pic, poate bem o sampanie, sa uiti de griji.

(EL: Am un Dorato … la 15 ron acasa, in frigider … stii cum merge … la fix, si am si pahare d’alea jmechere …. pfai … is zemizeu)

ea: Bine atunci, hai sa mergem ca m-am inferbantat rau de tot.

(EA: Haide bah, mai repede, uite cum ma face sa pierd timpul aiurea … ti-am zis ca vine bou ala cu TIR-ul si ma hacuie daca nu-s in pat …)

el: Ok, hai sa mergem.

(EL: Deci is cel mai mare Don Huan pe triplu sistem turbo cu NOS din univers, deci ultra centaur … ha ha,)

(Ea: Ioi, ce dobitoc, oare am timp sa-l f** si sa ajung acasa la timp? Ce josnica am ajuns … hmmm, dar tot pun eu mana pe Mario … poate data viitoare).

One thought on “Dialog pe bune

Leave a Reply

